Запитання 1: Чи проходить техніка перевірку перед продажем?
Так, ми ретельно тестуємо кожен пристрій перед його продажем на відповідність заявленим технічним характеристикам та стану. Також проводиться огляд корпусу, після цього ретельно та чесно стану описуємо на сторінці товару, а також виставляємо живі фото товару.
Запитання 2: Чи є постгарантійне обслуговування?
Так звичайно. Після закінчення гарантії можемо Вам запропонувати післягарантійний огляд та, при необхідності, ремонт у Дніпрі, а також інших містах. Детальну інформацію можна дізнатися по телефону.
Запитання 3: Як відбувається повернення товару?
Якщо Ви хочете повернути товар та гроші, Вам потрібно відправити товар до нас на склад, з якого було надсилання. Незалежно від причин повернення, транспортні витрати оплачує наш магазин. Після отримання товару та його перевірки нашими співробітниками кошти буде повернуто покупцю на банківську картку.
Запитання 4: Як можна отримати знижку на товар?
На перше замовлення надаємо знижку 150 грн. При оформленні першого замовлення радимо Вам передплатити нашу розсилку, в якій систематично пропонуємо знижки від 4% до 10% на обраний асортимент або всі товари.
Запитання 5: Як перевірити товар на відділенні Нової Пошти?
Ви маєте право протягом 15 хвилин провести візуальний зовнішній та внутрішній огляд комп'ютера. Якщо Ви замовили системний блок з монітором разом або ноутбук - Ви можете увімкнути їх прямо на відділенні перевізника. Якщо Ви замовили лише системний блок – можливість підключення ПК до свого монітора уточнюйте у співробітників Вашого відділення Нової Пошти. Для перевірки не забудьте взяти з собою кабелі, клавіатуру та мишку (якщо вони не входять до комплекту постачання).
Запитання 6: Чи є у Вас розстрочка, кредит?
Так, є розстрочка від ПриватБанку, ОТП-банку, Райффайзен банку, А-банку без відсотків. Також є кредит від ПлатиПізніше.
Запитання 7: Як швидко здійснюється доставка?
Як правило, товар передається перевізнику в день здійснення замовлення (для замовлень, оформлених до 12 години дня) або на наступний день (для замовлень, зроблених пізніше). Термін доставки можна розрахувати на сайті Нової Пошти: https://novaposhta.ua/onlineorder/estimatedate
Запитання 8: Чи обов'язкова передоплата за товар перед доставкою?
Передоплату не вимагаємо, але вона (он-лайн оплата, безготівковий розрахунок, розстрочка, кредит) - можливі способи оплати, на Ваш вибір.
Запитання 9: Як визначити, чи підходить комп'ютер або ноутбук мені?
Рекомендуємо Вам спочатку визначити під які завдання плануєте використовувати техніку (робота з графікою, ігри, мультимедіа тощо), а також рамки бюджету. На підставі цієї інформації наш співробітник зможе Вам зробити добірку з декількох варіантів саме під Ваші вимоги.
Запитання 10: Скільки у Вас товару в наявності?
Необхідно уточнювати про кожну конкретну позицію у менеджера, але якщо товар одиничний, то це зазначено з лівого боку на фотографії.
Запитання 11: З якої країни техніка?
Техніку імпортуємо з Німеччини, Австрії.
Запитання 12: Чи можна придбати наклейки ліцензії Windows окремо?
Ні, наклейки окремо не продаємо. І коли вони є на ПК, ціна від цього не зростає.
Запитання 13: Що таке наклейка ліцензії Windows?
Це означає, що на корпусі системного блоку буде наклейка з ліцензійним кодом активації системи. Але ми не гарантуємо, що цей код буде активним. У більшості випадків такі наклейки необхідні для компаній, для яких однією з вимог є використання ліцензійного програмного забезпечення.
Запитання 14: Що у разі несправності?
На всю техніку надається гарантія пів року з можливістю збільшення до 12 чи 18 місяців. Але якщо раптом щось трапиться, то Вам не потрібно чекати, коли відремонтують Ваш ПК, оскільки у нас завжди є кількість і ми проводимо заміну. Витрати за пересилання нашим коштом.
Запитання 15: Які переваги купівлі техніки, що була у використанні?
Купівля колишньої у використанні комп'ютерної техніки дозволяємо зекономити кошти, оскільки ціни на такі ж нові товари мінімум на 30% дорожчі. Також Ви можете придбати рідкісні моделі, які не випускаються.
Запитання 16: Чи є у вас трейд-інн?
Займаємося лише продажем техніки, трейд-інн чи покупку не проводимо.
Запитання 17: Як я можу дізнатися про наявність конкретного товару?
Ви можете перевірити наявність товару на його сторінці, біля ціни буде вказано "В наявності", а також буде активна кнопка "Купити". Якщо ж товару немає, то буде вказано "Немає в наявності" та кнопка "Зібрати, коли з'явитися".
Запитання 18: Чи можна додати/зменшити розмір оперативної пам'яті чи вінчестера?
Так, це можна зробити з відповідним збільшенням/зменшенням ціни.
Запитання 19: Як часто оновлюєте асортимент?
Асортименти оновлюємо регулярно, а для відстеження актуальної інформації, можете підписатися на розсилку новин.
Запитання 20: Які кабелі потрібні для підключення комп'ютера?
Два кабелі живлення 220 V і кабель від системного блоку до монітора (VGA, DVI, DP або HDMI залежно від конкретного комп'ютера).
Запитання 21: Чи входять у комплект з комп'ютером кабелі?
Якщо в оголошенні не вказано інше, кабелі не входять.
Питання 22: При безготівковому розрахунку як здійснюється оплата за доставку оригіналів документів?
Оплату здійснює покупець. Можливо оплатити з рахунку компанії, якщо під час оформлення замовлення одержувачем було вказано представника компанії, або готівкою (в тому числі карткою), якщо одержувачем вказано фізичну особу.