Количество
|
Стоимость
|
||
|
Просто ужас…эпопея с покупкой длится уже около 10 дней!!!Купили системный блок по безналу с адресной доставкой-приехал системник без документов-сказали ой извините отправим завтра(это завтра наступило только сегодня и какое моё удивление было-за наш счет Карл!!!А по условиям доставка была бесплатная)при распаковке пк обнаружили блок не от него-извините все отправим!оОччень не серьезной поход,хотя по телефону всегда любезные а по факту слова с делами расходятся…
Пане Віктор, дякуємо Вам за відгук.
Проблеми зі строком відправки і оплати доставки документів дійсно мали місце. За це повторно Вам приносимо вибачення. Внутрішні наші процедури не повинні були стати Вашою проблемою і, на жаль, заднім числом уже змінити ситуацію ми не можемо. Вам запропонували компенсувати вартість доставки документів, а також додатково 100 грн за незручності, проте Ви відмовились. Уточнимо, що пропозиція в силі в якості компенсації або знижки на будь-яке наступне замовлення.
Стосовно кабеля живлення, на жаль, виникла помилка і Вам відправили не від того системного блоку. Проте, звернемо увагу, що гарантійне звернення від Вас отримали 10.10 о 15:06, а 10.10 о 15:19 за наш рахунок уже було передано на Нову Пошту для відправки заміну. Також первинний кабель залишився у Вас.
Нам дійсно дуже прикро, що було допущено такі помилки. Це не є типовим для нашого магазину та наших працівників. Проте, керівництво завжди бере до уваги будь-які негативні прояви у роботі на будь-якому етапі виконання замовлення і вживає необхідних заходів.
Зі своєї сторони будемо далі працювати над собою, покращувати свою роботу і швидкість опрацювання бухгалтерією запитів. Маємо надію, що ми не втратили Вас як клієнта, та у Вас буде можливість переконатись у нашій якісній техніці та роботі.
Проблеми зі строком відправки і оплати доставки документів дійсно мали місце. За це повторно Вам приносимо вибачення. Внутрішні наші процедури не повинні були стати Вашою проблемою і, на жаль, заднім числом уже змінити ситуацію ми не можемо. Вам запропонували компенсувати вартість доставки документів, а також додатково 100 грн за незручності, проте Ви відмовились. Уточнимо, що пропозиція в силі в якості компенсації або знижки на будь-яке наступне замовлення.
Стосовно кабеля живлення, на жаль, виникла помилка і Вам відправили не від того системного блоку. Проте, звернемо увагу, що гарантійне звернення від Вас отримали 10.10 о 15:06, а 10.10 о 15:19 за наш рахунок уже було передано на Нову Пошту для відправки заміну. Також первинний кабель залишився у Вас.
Нам дійсно дуже прикро, що було допущено такі помилки. Це не є типовим для нашого магазину та наших працівників. Проте, керівництво завжди бере до уваги будь-які негативні прояви у роботі на будь-якому етапі виконання замовлення і вживає необхідних заходів.
Зі своєї сторони будемо далі працювати над собою, покращувати свою роботу і швидкість опрацювання бухгалтерією запитів. Маємо надію, що ми не втратили Вас як клієнта, та у Вас буде можливість переконатись у нашій якісній техніці та роботі.