Строк гарантії

Зазвичай, на бу комп'ютерну техніку гарантія не надається або її термін мізерно малий, а покупка такої техніки для покупця перетворюється в лотерею.
Ми ж впевнені в якості своїх товарів, і тому магазин "КомпБест" надає на всю техніку гарантію 6 місяців * з моменту отримання товару замовником. Це найбільший термін гарантії на ринку України в цій сфері. Для порівняння - навіть на нові комп'ютери гарантія діє, як правило, протягом одного року.
На окремі види товарів або комплектуючих діє гарантія від виробника (1 рік і більше), що окремо вказується в конкретному оголошенні.

* З можливістю збільшення з 6 міс. до 9 міс. , до 12 міс., а також до 18 міс.


Сфера дії гарантії

Дія гарантії поширюється в цілому на системні блоки, монітори, ноутбуки, сервери, а також додаткові аксесуари (клавіатури, мишки, WiFi-адаптери і т.п.), придбані в нашому магазині.
Гарантійне обслуговування діє також на будь-які окремі комплектуючі всередині комп'ютера (hardware), включаючи, але не обмежуючись процесором, материнською платою, оперативною пам'яттю, вінчестером, блоком живлення, відеокартою, оптичним приводом.
Гарантія не надається на програмне забезпечення (software), яке було встановлено нашим магазином до продажу комп'ютера ,покупцем пізніше або передвстановлено виробником. Відповідальність за збереження персональних файлів несе власник товару. Перед відправкою на гаарнтійний ремонт або заміну, потрібно зробити копію важливих файлів. Також, якщо проблема не в накопичувачі, то можлива відправка на огляд системного блоку чи ноутбука без нього.

 

Що включає гарантія

  • безкоштовний ремонт комп'ютера або його окремих частин;
  • безкоштовна заміна комп'ютера або його окремих частин - у разі неможливості або недоцільності ремонту;
  • компенсацію доставки комп'ютера на ремонт і назад до замовника;
  • консультування фахівцями щодо усунення проблеми (як показує наш досвід, 50% питань вирішуються в телефонному режимі).

 

Як реалізується

Діагностика та ремонт комп'ютера проводиться в наших представництвах (Київ, Чернівці, Одеса, Харків, Дніпро). Товар відправляється в місто, з якого приїхав при покупці. В гарантійному порядку магазин плачує доставки. Дані для відправки (ПІБ одержувача, телефон, номер відділення) повідомляються за запитом покупця.
Всі роботи ведуться нашими фахівцями, які мають багаторічний досвід налаштування брендових комп'ютерів з Європи і які щотижня готують їх по кілька десятків. Слід зауважити, що брендові комп'ютери з Європи мають особливості, якими не наділені звичайні комп'ютери або ручні збірки. Для більшості операцій існує чіткий, прописаний в User Guide для конкретної моделі ПК (зазвичай більше 100 сторінок англійською) алгоритм, який потрібно знати. Тому ні в якому разі не віддавайте такий комп'ютер звичайному майстрові.
У разі необхідності, заміна комп'ютера або його деталей не становить труднощів, оскільки на складі в наявності завжди велика кількість (> 20 шт.) Таких же або аналогічних моделей.
Типові терміни усунення несправності нашими фахівцями: 1-3 робочих дня. Після цього комп'ютер відправляється замовнику назад.

 

Пломбування

Ми не пломбуємо корпус комп'ютера з наступних причин.
По-перше, це дає можливість покупцеві при отриманні комп'ютера перевірити:
1) внутрішній устрій і загальний стан комп'ютера (чистоту, цілісність, відсутність тріщин і деформацій);
2) наявність окремих комплектуючих, а для деяких (якщо вони не прикриті іншими елементами всередині) - також і характеристик.
По-друге, в процесі експлуатації у користувача може виникнути необхідність поміняти або додати жорсткий диск (HDD / SSD), почистити згодом кулер від пилу, додати або замінити існуючу відеокарту і т.п. Нема сенсу ускладнювати проведення цих операцій відправкою комп'ютера до нас.

 

Дії користувача, що не впливають на гарантію

  • встановлення, перевстановлення, відновлення операційної системи (Windows, Linux і ін.), встановлення декількох операційних систем одночасно (dualboot);
  • форматування вінчестера, створення або видалення логічних дисків, зміна файлової системи;
  • оновлення або видалення драйверів пристроїв;
  • експлуатація комп'ютера з або без антивіруса / фаєрвола (брандмауера);
  • зміна налаштувань BIOS;
  • інші дії з програмною частиною комп'ютера.

Якщо в результаті таких дій виникла проблема виключно програмного характеру (наприклад, внаслідок неправильної розмітки диска користувачем комп'ютер перестав загружатся в операційну систему), така ситуація не є гарантійним випадком, так як апаратні компоненти в порядку. Але наші фахівці на прохання безкоштовно постараються допомогти Вам :)

 

Коли не діє

  • в разі виходу з ладу блоку живлення або інших компонентів комп'ютера внаслідок удару блискавки, великого стрибка напруги, попадання води всередину корпусу;
  • якщо несправність виникла з вини покупця (як результат навмисних або необережних дій).

Ремонт в таких випадках вважається не гарантійним і за згодою покупця оплачується на загальних підставах.

 

Повернення товару

Якщо Ви хочете повернути товар і кошти, Вам треба відправити товар до нас на склад, з якого була відправка. Незалежно від причин повернення транспортні витрати оплачує наш магазин.

Після отримання товару і його перевірки нашими спеціалістами кошти будуть повернені покупцю на банківську карту.

Увага: ми не зможемо отримати та оформити повернення товару, якщо він був відправлений до нас з послугою післяплати (грошового переказу).

 

Законодавство
Закон України “Про захист прав споживачів”
"Гарантійний строк - строк, протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг (п. 5 ст. 1 Закону)."
"У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати:
1) пропорційного зменшення ціни;
2) безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
3) відшкодування витрат на усунення недоліків товару (абз. 1 ст. 8 Закону)."
"У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків* споживач має право:
1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар (абз. 2 ст. 8 Закону)."
*"Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак:
а) він взагалі не може бути усунутий;
б) його усунення потребує понад чотирнадцять календарних днів;
в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором (п. 12 ст. 1 Закону)."